Hej efterblivna blogg!

Hej mr. and missis läsare!


Och hej efterblifna Henrik!

Ja, detta ska bli väääldigt spännande. Nu ska jag försöka skaka liv i denna bloggen. Jag har ju trots allt tittat in på denna bloggen en gång i månaden och bara undrat; vad var de som hände. Varför har jag slutat skriva i denna. Detta var det ända stället jag kunde avlasta mig med allt konstigt som jag tänker och som säkert gjorde mig till en mer civiliserad människa en gång i tiden.

Senast jag skrev i denna var när det var inne med att ha en Lunar plus en cool presentations sida där.

Oooooh! Lunarstorm! jag fylls med längtan... de flesta av er har nog redan upptäckt att denna fantastiska sida har tvingats ner på knä av Sir. Fejjan af Books "Shield of Fangroups" och sedan halshuggts av af Books "Sword of thousands pages". Lilla hertigen Lunar hade inte mycker mer att komma med än ett par "Pokepinne a la 20:-lajv" och en skitig "Kalsong of 300 camkåta Fjortans". Helt chanslös. Lunar pokas för varje lajv som utfärdats, som straff, i sin htmlgrav.

oooh Lunarstorm!
Om vi nu går tillbaka till denna förgätna tonårstid (sånt kan jag säga nu, jag är 21!) Så var det ju inte så himla illa med Lunar. Även jag satt framför datorn och trånade efter kärlek där, precis som många har gjort. Annars hade man väll inte haft en fancy presentationssida, med coola färger och häftiga citat. En riktigt snygg bild på en när man ser lite spännig och tuff ut skadar inte heller precis. Sen kunde de inte skada med ett par hundra lajv i bagaget. Flera gånger var jag nära att skicka in ett mess till Lunar för att få Lunarstorm pro, och ha sånna häftiga guldiga siffror som visade ens status, att man var mer än bara en vanlig bonde i hertigen Lunars kungarike. Jag var så nära att jag faktiskt gjorde det, men min extremt kloka pappa hade blockerat alla mina betalsms, så jag kände att det var en liten signal.

Annars kanske jag hade också varit där, varit en av de kungliga på lunarstorm. Men runt hertigens runda bord så måste en jävla massa miffon suttit också ( nu måste jag komma på ett ballt slottigt namn till dessa miffon också, hmm, Sir Miffo Von Lajvalot! nöjda?)... eller var de miffon?

När jag skriver om dessa riddare så tänker jag främst på det man såg alldra mest i Lunars lajvradda, inkluderat de kärleksförklaringar som också strövade fritt där som nu finns inlåsta i "Dagens Puss" i metros insädarsidor. Det man såg aldra mest var dessa ständiga "Sugen, adda [email protected]"... Jag undrar om det verkligen gick hem hos damerna. Jag hade varit väldigt glad om någon vågade sig fram idag, anonymt är okej, och säger till mig "Hej, jag föll för lajvalottarna" annars kommer jag fortsätta att kalla era lunarragg för miffon for ever, och de vill ni väll inte.

Tänk hur mycket förlorad raggarkunskap som förspills om ingen får veta om detta gick hem!!!

om jag får, låt säga 100 konkreta fall på att detta funka, så tänker jag utveckla detta hemliga raggarknep och hänga på mig en skylt, skriva "Sugen, adda [email protected]" sen ta ett rejs på lunds gator. Monterar jag en liten webbcamera på pillesnorren och länkar upp den på bambuser så blir de verkligen en lajvupplevelse i modern tappning.


För övrigt
Varför är en bag in box (bib) konstruerad med en kran? SÄTT DIT ETT JÄVLA STORT SUGRÖR!
ingen använder det på något annat sätt i slutet av drickandet.

Mvh
Eder Henrik

Kommentarer
Postat av: My

Vackra tankar Henrik! Jag måste dela med mig av detta till dig, Mr Lunarlover: http://www.youtube.com/watch?v=2dy9OVdl06w

Enjoy! Vi ses i höst / My

2010-08-03 @ 21:48:30
Postat av: Schmitz

Du gjorde slag i saken alltså? Förträffligt!

2010-08-03 @ 23:42:44
Postat av: Schmitz

Eller möjligtvis en smula penibelt?

2010-08-03 @ 23:43:27
Postat av: Henrik!

Haha! tack My, riktigt utvecklande att se den där klippet, jag har missat honom helt! och ja missa också de underbara lunarspråket! shit jag känner att jag får börja om

Kjamizar!

henrik

2010-08-04 @ 00:30:55
URL: http://ordbajsamedhenrik.blogg.se/
Postat av: Bohman

Underbart att du är tillbaka med denna blogg ;)

2010-08-04 @ 07:36:14
URL: http://www.hamtoast.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0