Johannes säng är bäddad - Henrik utsliten

Jag! jag jag jag!

ingen annan

bara jag!

Har bäddat johannes säng, och han ville anställa mig som personlig sängbäddare. Är det överhuvudtaget någon som kan skryta med den meriten? tror inte det va, för det är ingeting att skryta om.

Fan va fult det är med vänstermarginal... jag vill ha detta centrerat, men blogg.se har fortfarnde något inre hat mot mig. Blogg.se ser mig kanske som en mardröm, och vill bota sig. Men jag kan lova dig, blogg.se, du kommer inte undan henrik bacillen så lätt. Jag ska snacka skit, ordbajsa, tills den dag jag dör. Dör jag ? nej det gör jag inte! jag kommer ha anhängare som följer mig till dagens ände!!!

(heter det ände? eller blir det gumpände då, eller kan man snacka om tidens "ände".... som om universum hade nån jättegump eller nått sånt som man ska komma till när planeten tellus går under. Analsex)

Jag och mina anhängare... ja, jag och mina anhängare! ... ja de kommer jag på någon annan dag, vad vi kommer göra.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0