liten tutte... stor tutte... silikontutte.. oj... undrar om de smälter i solen?

Högteknologiska tuben jag färdades i landade med en häftig dunk, vingarna vibbrerade som ett klockspel och mammorna klämde sina bebisar tätt intill sig så bebisögonen var påväg att ploppa ut. Denna flygande soptunna, med bebisögon rullandes på marken, var en boing (låter som stuttset från en stuttseboll på svenska...boingboing 100p boing SCOOOORE) 747 som nätt och jämt tagit sig till Teneriffas flygplats med böljande värme.

Jag har tillbringat en vecka på en ö, en ö så fullsmäckad av glada solhattar och vit-röda turister att dessa promenerande tjockisar bildar en ända stor polsk flagga.

Nog om det.

12:35, jag sitter och lyssnar på läxa. Visst, underbart att lyssna på läxa, men det kan man göra om man går media. Vi har sånna halvstörda uppgifter som t.ex:

 "hyr-en-skit-bra-film-som-får-dig-o-gråta-o-beskriv-sen-hur-känslomässigt-störd-du-blev"
eller
"Lyssna-på-denna-cp-låt-av-Kent-och-beskriv-sen-hur-känslomässigt-störda-de-är"

Bådda (bådda haha) uppgifterna finns eller fanns på riktigt. Altså, det är konstigt. Jag minns de glada dagarna i grundskolan när det viktigaste i skolan var att inte mobba någon, supa eller börja knarka. Till det följde delmoment som att veta hur många lärljungar helige Jesus hade.

Kommentarer
Postat av: tror du?

trro du verkligen någen orker läse sånther SIIIT? de syger

2008-01-24 @ 15:49:57
Postat av: henkeordbajsare

har du tänkt på att de heter ordbajsa, folk läser skit varje dag varför inte läsa mitt? :)

2008-01-24 @ 23:45:05
URL: http://ordbajsamedhenrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0